רגע לפני שמתחילים את התוכנית חשוב לנו להדגיש לכם כמה נקודות כדי שתוכלו להפיק את המירב מהתוכנית.

בתוכנית שילבנו אני והדיאטן הקליני עמרי בארי את כל הידע והניסיון שלנו, ידע וניסיון שמבוסס על שנים של עבודה עם אלפי לקוחות.

בנינו תוכנית שתעזור לכם לרדת במשקל בצורה מהירה ובריאה. במקביל נעזור לכם להיפטר מהרגלים מעכבים ולסגל לעצמכם הרגלים חדשים ובריאים שיעזרו לכם לשמור על התוצאה לכל החיים.

כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, אנחנו מבקשים להתמסר להנחיות שלנו.

אנחנו נעקוב מקרוב אחר ההתנהגויות וההתקדמות שלכם ונוודא שאתם תמיד נמצאים על המסלול הנכון להצלחה.

במהלך התוכנית אנחנו נדאג לעזור ולסייע בצורה אישית כשתבקשו עזרה והכוונה או כאשר נזהה שיש צורך בהתערבות שלנו.

כדי לאפשר לכם לחוות הצלחה מלאה בתוכנית וכדי לאפשר לנו לעזור לכם לאורך התוכנית, פיתחנו מספר כלים ותהליכים שאנו מבקשים שתשתמשו בהם בצורה נכונה.

  1. תפריטים- עמרי השקיע הרבה מאוד מחשבה וזמן בפיתוח התפריטים. בכל שבוע אנחנו נפתח לכם תפריט חדש באפליקציה. לכל תפריט יש את רשימת התחליפים הרלוונטיים לשלב בו אתם נמצאים.
    מה נדרש מכם? לעקוב בצורה מדויקת אחר התפריט, לא לנסות לשלב מאכלים שלא מופיעים ברשימת התחליפים, לאכול את כל הארוחות שמוגדרות בצורה מדויקת, לא לנסות לאכול פחות או יותר. ככל שתדייקו יותר אתם תגיעו לתוצאות טובות יותר. אם לא תמצאו בשבועות הראשונים מאכלים או תחליפים מסוימים- זה נעשה בכוונה תחילה כדי לאפשר לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר, אל דאגה, ככל שיחלפו  השבועות, רשימת התחליפים תלך ותגדל עד שבסוף הדרך כבר יהיה לכם לתפריט הרבה יותר מגוון. המפתח להצלחה היא סבלנות, התמסרות להנחיות שלנו ומעקב צמוד עם סטנדרטים גבוהים ולא מתפשרים אחר התפריט.
  2. סרטוני הדרכה – בכל שבוע- בתחילת השבוע ולקראת סוף השבוע יפתחו באפליקציה בדף ההדרכות סרטונים, הסרטונים יספקו  את כל המידע לו אתם זקוקים כדי לעבור את השבוע ולחוות הצלחה.
    מה אנו מבקשים? בכל פעם שיפתח סרטון חדש, אתם תקבלו התראה באפליקציה שסרטון חדש נפתח. פנו לעצמכם מספר דקות של שקט (הסרטונים הם קצרים ומאוד ממוקדים) וצפו בסרטונים בתשומת לב. הסרטונים נשארים פתוחים לכל אורך התוכנית כך שבכל נקודת זמן ניתן לחזור ולצפות בהם.
  3. יומן אכילה יומי- כדי לעזור לכם לעקוב אחרי רמת הדיוק בארוחות,  כמות המים שאתם שותים וביצוע פעילות גופנית (בשלב הרלוונטי בתוכנית)- יש לכם באפליקציה כלי שעוזר לכם בצורה קלה ופשוטה לנהל את יומן האכילה.
  4. איך זה עובד? בכל פעם שאתם מסיימים לאכול ארוחה, סמנו בצבע המתאים האם אכלתם בדיוק, יותר או פחות ממה שמוגדר לכם. חשוב להדגיש שכדי להגיע לתוצאה מצוינת ומקסימלית אנחנו מצפים לראות יומני אכילה שצבועים כולם בירוק (אכלתם בדיוק את מה שמוגדר לכם). במידה ואכלתם פחות או יותר ואתם רוצים לרשום לעצמכם הערה, ניתן ע"י לחיצה על כפתור ה + לרשום לכם את ההערות. במידה ותרצו שהצוות המקצועי יתייחס להערות שכתבתם בתחתית יומן האכילה במקום שמיועד לשאלות נוספות לצוות המקצועי, אנא ציינו לפני שליחת הדו"ח שאתם מבקשים התייחסות להערות מהצוות המקצועי.

דוגמה ליום אכילה מצוין – כל הארוחות צבועות בירוק (אכלתם בדיוק מה שמוגדר בתפריט. ככה מגיעים לתוצאות מצויינות)

דוגמה ליום אכילה טוב – כל הארוחות צבועות בירוק למעט אחת בצהוב. (אכלתם בדיוק מה שמוגדר ב-4 ארוחות ובאחת אכלתם פחות)

דוגמה ליום אכילה לא טוב – אכלתם 2 ארוחות מדויקות, דילגתם על ארוחה, אכלתם פחות בארוחה אחרת ואכלתם יותר בארוחה נוספת. ככה בדיוק לא מייצרים הצלחה.

 
  1.  שיקוף מהמערכת על רמת הדיוק שלכם בתפריט האכילה היומי. בסוף כל יום אכילה אתם תישלחו למערכת את יומן האכילה לבדיקה. מיד עם שליחת הדו״ח המערכת תיתן לכם משוב.
מה תיראו במשוב המיידי? 
המשוב ישקף את רמת הדיוק שלכם באכילה מול התפריט שנתנו לכם ויתייחס גם לכמות שתיית המים שלכם וביצוע הפעילות הגופנית. המשוב המיידי מתייחס רק לצבעים של הארוחות ולא מתייחס להערות שרשמתם בצד או לשאלות ששאלתם את הצוות המקצועי.  כמו כן המשוב יתן לכם המלצות ליום הבא.  הדוח שתשלחו אלינו יעזור לנו להבין האם נדרשת התערבות שלנו בתהליך  השינוי שלכם. כאשר אנחנו נזהה קושי וצורך בהכוונה, אנחנו ניצור איתכם קשר כדי לסייע בקשיים שעולים.
  1. איך ניתן ליצור איתנו קשר או לשאול שאלות את הצוות המקצועי? ברור לנו שמידי פעם יעלו אצלכם שאלות בנושאים שונים, או שתרצו לקבל מאיתנו הכוונה לקשיים כאלה ואחרים שעשויים לעלות בדרך.
    איך עושים את זה?
    1. בתחתית יומן האכילה במקום שכתוב – "השאלות שלי לצוות המקצועי" - ניתן לרכז  שאלות שעולות לכם במהלך היום.  אחרי שתסיימו את יום האכילה ותשלחו את הדוח לבדיקה, אתם תקבלו כמו תמיד במיידית שיקוף מהמערכת (השיקוף לא יכלול התייחסות לשאלות),  אחרי שהצוות יבדוק את השאלות, אתם תקבלו משוב נוסף עם כל התשובות לשאלות האישיות ששאלתם.
    2. בתחתית כל הודעה שאתם מקבלים מאיתנו, אתם תמצאו מקום שכתוב בו –
      "מה תרצו לשאול את הצוות המקצועי". ניתן כאן לרשום את השאלה הספציפית. השאלה תועבר לצוות המקצועי ואנחנו ניתן תשובה והתייחסות מתאימה.
    3. אתם יכולים במהלך כל היום לעלות את השאלה בקבוצה הסגורה בפייסבוק וחברי הקבוצה וחברי הצוות יסייעו בכל עניין שעולה.
    4. במידה ואתם רוצים לשוחח איתי או עם חברי הצוות של התוכנית,  כיתבו לנו בתשובה לאחת ההודעות שאתם מקבלים מאיתנו שאתם רוצים לשוחח איתנו. חשוב שתציינו מתי מתאים לכם לקיים את השיחה. (רצוי בימים א-ה בין השעות 08:00-12:00)
    5. אתם יכולים להשתמש בשירות הזה כמה פעמים שתרצו ובכל פעם שתמצאו צורך בכך.
  1. מתכונים – באפליקציה כבר ממתינים לכם עשרות מתכונים בריאים וקלים להכנה, בכל מתכון יש גם הסבר כיצד ניתן לשלב אותו בתפריט. כמו כן במהלך התוכנית בהתאם לשלב של התוכנית יפתחו מתכונים חדשים ונוספים.
     
  2. שקילות – כדי שתוכלו לראות את ההתקדמות שלכם בתהליך בכדי שגם אנחנו נהיה עם יד על הדופק לסייע לכם, אנו מבקשים להישקל פעם בשבוע, ביום קבוע ובשעה קבועה- רצוי ביום ראשון בבוקר.
    מה נדרש מכם? ביום ראשון עם תחילת התוכנית נבקש שתישקלו ותעדכנו את המשקל ההתחלתי שלכם באפליקציה. בכל יום ראשון, רצוי בין השעות 07:00-08:00 עדכנו מחדש את השקילה באפליקציה ושתפו גם את חברי הקבוצה בקבוצה הסגורה בפייסבוק, זה טקס יפה ומרגש כאשר כל המשתתפים מעדכנים בשעות הבוקר בהישגים שלהם.

אז זהו, אתם עטופים באופן מלא כך שיש לכם את כל הסיבות לחוות הצלחה מלאה בתוכנית ולהשיג את המטרות שלכם

אז קדימה, אנחנו יוצאים לדרך המשותפת שלנו,

אנחנו ניתן לכם את ה100% שלנו,

אתם תעזרו לנו לעזור לכם,

פנו אלינו כדי שנוכל לעזור ולסייע לכם בכל קושי שעשוי לעלות בדרך.

שיהיה לנו בכייף ובהצלחה!